سر شعله سه پر ۸۲۳-SG

ناموجود
محصول موجود نیست!متاسفانه محصول فعلا موجود نمی باشد.
خرید محصول سر شعله سه پر ۸۲۳-SG

بزودی موجود می شود!

موجودی:در انبار موجود نمی باشد

می‌توانید ایمیل خود را وارد کنید تا از موجود شدن این محصول بصورت خودکار آگاه گردید.

از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟
معرفی کوتاه

سر شعله سه پر ۸۲۳-SG

مواد آلیاژ مس قوی و فولاد ضد زنگ مقاوم در برابر حرارت
ابعاد باز شده 8.2CM * 9
ابعاد بسته شده 8.2CM * 4.4
کاور حمل دارد
مصرف گاز 145 گرم بر ساعت
حداکثر قدرت 2900 وات
وزن 88 گرم
توضیحات

توضیحات

یکی از بهترین و کاربردی ترین ابزارها در ورزش کوهنوردی سر شعله های کوهنوردی می باشد. در ورزش کوهنوردی به علت حساس بودن این ورزش به تجهیزات و ابزار مناسب و کاملی نیازمند هستید.سر شعله سه پر 823-SG قابلیت اتصال ب انواع کپسول های استوانه ای و بیضی را دارد و تمامی کپسول های با سوخت بوتان یا پروپان یا مخلوطی از این دو سوخت را ساپورت می کند. جنس سرشعله آلیاژ مس قوی و فولاد ضد زنگ مقاوم در برابر حرارت می باشد و دیگر اجزا از آلیاژ بسیار مرغوب مس ساخته شده است. هزینه کپسول مصرفی سرشعله کوهنوردی بسیار پایین است و شما را از حمل کپسول های معمولی بی نیاز می کند.این سرشعله و کپسول همراهش بسیار سبک و کم حجم می باشند.

سر شعله سه پر :

اگر از آن دسته افرادی هستید که به سفر کردن به فضای باز علاقه دارید، سر شعله سه پر یکی از لوازم های ضروری برای تهیه غذا، گرم کردن غذا، درست کردن چای و غیره است. اما یک سرشعله مناسب برای کوهنوردی و گردشگری باید همه کاره، سبک و کوچک باشد. سرشعله سه پر مدل SG-823 از نوع کپسولی است که به راحتی قابل استفاده و نگهداری از آن هم آسان است. مدل این سرشعله به شکل جالبی کوچک طراحی شده است که تنها 48 گرم وزن دارد و به راحتی داخل کوله پشتی و کیف جای داده می‌شود و به آسانی قابل حمل کردن است و برای سفرهای کوهنوردی چند روزه مناسب است. مواد اصلی این اجاق سفری از فولاد ضد زنگ، مس و آلومینیوم است و از مس به عنوان ماده اولیه اصلی استفاده شده است که با مقاومتی که دارد، دارای طول عمر طولانی است.
برای این سرشعله سه پر مدل SG-823 از سوخت D، C، گاز ایزوبوتان استفاده می‌شود و حداکثر قدرت آن 3000 وات است. وقتی از بالارفتن از کوه خسته می‌شوید، به یک استراحت خوب نیاز دارید، استراحتی که همراه با غذای گرم و چای داغ باشد. بنابراین، برای تهیه غذا و چای به گرما و حرارت بالا نیاز دارید تا سریع تر آماده شود. پس این سرشعله با قدرت حرارت خوب می‌تواند یک انتخاب عالی برای کاربران و کوهنوردان باشد. از این محصول می‌توانید علاوه بر پخت و پز، برای ذوب کردن برف و کارهای دیگر نیز استفاده کرد.

نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از نگارشاپ خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

بزودی موجود می شود!