مجموعه ظروف سفری کمپسور مدل DS-308

دسته: 0 از 5 1فروش موفق برند: کمپسور
حداکثر تا 3 روز تحویل داده می شود.
خرید محصول مجموعه ظروف سفری کمپسور مدل DS-308

قیمت: تومان ۱,۱۵۰,۰۰۰

از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟
توضیحات

گرم‌کردن غذا، درست‌کردن یک چای داغ، همه‌وهمه در سفر و کوه‌نوردی به وسایلی نیاز دارند که بسیار سبک و قابل‌حمل باشند تا حجم وسیعی از محفظه‌ کوله‌پشتی خود را مختص نگهداری آن‌ها نکنید. با استفاده از مجموعه ظروف سفری کمپسور مدل CK_303 می‌توانید ظروف غذای موردنیازتان را به‌راحتی همراه خود حمل کرده و بابت سنگینی آن‌ها هیچ مشکلی نداشته باشید. جنس تفلون با روکش نچسب در این مدل به شما امکان می‌دهد تا علاوه‌بر اینکه بابت سنگینی ظروف غذای خود مشکلی نداشته باشید، ظرف‌هایتان از دوام بسیار بیشتری برخوردار باشند و در کنار آن، بابت چسبیدن غذا به ته قابلمه یا ماهی‌تابه‌ی خود هم نگران نباشید. قوری این مجموعه دارای دسته‌ی فلزی با روکش لاستیکی است که امکان جابه‌جایی راحت‌تری را برای شما فراهم کرده است؛ همچنین دسته‌ی قابلمه و ماهی‌تابه‌ این مجموعه با قسمتی مخصوص نگهداری دست، از جنس پلاستیک نسوز است. ورزش کوه‌نوردی از جمله ورزش‌هایی است که در آن به تجهیزات زیادی نیاز دارید تا مسیر خود را به‌راحتی و با مشکلات بسیار کمتری طی کنید. استفاده از این مجموعه، با جنس تفلون و دسته‌های مناسب جهت جابه‌جایی، این امکان را به شما می‌دهد که دیگر بابت سنگینی ظروف غذای خود و جاگیری آن‌ها مشکلی نداشته باشید.

مشخصات

ابعاد

۱۹x۱۹x۱۳ سانتی‌متر

وزن

۷۸۰ گرم

جنس

تفلون

امکان استفاده توسط

دو نفر

امکانات همراه

دستگیره

نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از نگارشاپ خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

قیمت محصول:
تومان ۱,۱۵۰,۰۰۰