کوله پشتی 18 لیتری کوهنوردی و دوچرخه‌سواری MERRELL

دسته: , 0 از 5 2فروش موفق برند: متفرقه
حداکثر تا 3 روز تحویل داده می شود.
خرید محصول کوله پشتی 18 لیتری کوهنوردی و دوچرخه‌سواری MERRELL
شناسه محصول: نامعلوم
صاف
از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟
توضیحات

کوله پشتی دوچرخه‌سواری MERRELL

این کوله پشتی با بین 15 تا 18 ليتر مناسب برای طبیعت گردی یا کوهنوردی با زمان کوتاه و همچنین مناسب برای قراردادن وسایل کوهنوردی می باشد.

کوله پشتی مرل تولید شده چین می باشد اما محصولی با کیفیت است و از با بررسی ظاهری این محصول می توانید متوجه این موضوع بشوید.

کوله دوچرخه سواری مرل برای دوچرخه سوارانی که کیفیت برایشان مهم است گزینه خوبی است که جنس کوله دوچرخه مرل بگونه ای نیست که بتواند از ورود آب به خود جلوگیری کند، بنابراین سازندگان این کوله پشتی، یک کاور برای روی کوله در نظر گرفتند تا در اگر قصد استفاده در مناطق بارانی را داشتید مشکلی برای وسایل داخل کیف بوجود نیاید. در کوله دوچرخه سواری یا دویدن سریع مرل 20 لیتری زیپ های مختلف وجود دارد که نیاز هر دوچرخه سواری را برطرف میکند، همچنین جای کمل بک (کیسه آب ورزشی) نیز در این کوله وجود دارد. از دیگر مشخصه های این کوله میتوان به جای مخصوص برای قرار گیری کلاه دوچرخه سواری اشاره کرد، همچنین بندهایی برای بسته شدن کمر نیز بر روی کیف قرار دارد. ساختار مشبک نیز در پشت این کوله‌پشتی طراحی‌شده تا با عبور جریان هوا در پشت شما حس بهتری از حمل آن خواهید داشت. «کوله دوچرخه سواری یا رانینگ مرل 20 لیتری» دارای پدهای مشبک روی دو بند کوله است تا بدون فشار به شانه یا پشت از دوچرخه سواری یا دویدن لذت ببرید همچنین از تعریق نیز جلوگیری خواهد شد. این محصول تولید چین تحت لیسانس شرکت merrell می باشد.

مشخصات

مشخصات

رنگ

, ,

نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از نگارشاپ خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

قیمت محصول:
تومان ۱,۴۵۰,۰۰۰