چادر ۳ نفره نیچرهایک اورجینال مدل NH18Z033-P

اورجینال

Naturehike 3-person tent model NH18Z033-P

دسته: 0 از 5 برند: نیچرهاک
حداکثر تا 3 روز تحویل داده می شود.
خرید محصول چادر ۳ نفره نیچرهایک اورجینال مدل NH18Z033-P
شناسه محصول: نامعلوم
صاف
از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟
توضیحات

چادر 3 نفره نیچرهایک اورجينال مدل NH18Z033-P :

اغلب چادرها جنس شان از پلی استر یا پلی آمید ضد آب است. ولی در شرایطی که هوا بارانی باشد از چادرهای دوپوش هم نیز می توانید استفاده کنید که این چادرهای دو پوش از دو لایه پلی استر تشکیل شده است که دارای ضخامت بیشتری است و مانع از ورود آب به داخل چادر می شود.برای خرید چادر کوهنوردی ، اگر چادر را برای سفرهای کوهنوردی در ارتفاعات بالا بخواهید باید حجم کمی داشته باشد تا بتوان به سادگی آن را حمل کرد.

چادر سه نفره نیچرهایک مدل P Series برای شبمانی‌ها و کمپینگ در مناطق مختلف طراحی شده و امکان برپایی و راه اندازی سریع، وزن کم و توانایی مقاومت در شرایط آب و هوایی متفاوت در کنار قیمت اقتصادی آن از ویژگی های این چادر است.این چادر مناسب برای استفاده در سه فصل بهار، تابستان و پاییز است.

چادر دو پوش مسافرتی نیچرهایک با پارچه پلی استر 210T  تنفس پذیر،ضد اشعه مضر خورشید UPF50 و خاصیت ضد آبی با شاخص جهاني PU3000MM و همچنين پوشش سيليكوني ضد آب براي درزهاي دوخت تا حد متوسط از نفوذ باران جلوگیری میکند.در این چادر از تیرک های با جنس آلومینیوم 7001  تقویت شده استفاده شده که استحکام فوق العاده ای دارد و در مقابل باد و طوفان مقاوم است.تيرك ها روي پوشش اول توسط قلاب بسته مي شوند كه باعث صرف زمان كمي براي برپايي چادر مي شود.

از هر دو طرف چادر قابليت ورود و خروج ميسر است.در قسمت بالايي پوشش اول از پارچه توري استفاده شده كه مناسب براي استفاده در فصل تابستان است و در پوشش دوم 2 عدد پنجره تعبيه شده براي تهويه بهتر در زماني كه از هر دو پوشش استفاده مي كنيد.از درب پوشش دوم چادر به عنوان سايه بان ميتوانيد استفاده كنيد و همينطور يك انبار 45 سانتي متري در درب ورودي طرف ديگر چادر تعبيه شده است.

این چادر کوهنوردی Naturehike شامل 15 عدد میخ چادر ، 6 عدد طناب باد و یک کاور می باشد.میخ‌های آلومینیومی مخصوص برای تثبیت موقعیت چادر و حلقه‌های اتصال برای طناب‌های حمایت، تضمین کننده مقاومت این چادر در برابر بادهای شدید در ارتفاعات است و به شما نوید استراحت دلپذیری در طول برنامه کوهنوردی و کمپینگ می‌دهد.

امکان جمع شدن در حجم بسیار کم داخل کیف ضد آب مخصوص از ویژگی‌های بارز این محصول است که در کنار وزن بسیار مناسب، حمل آن روی کوله پشتی و یا داخل آن در مسیرهای طولانی و برنامه های متفاوت به راحتی ممکن و میسر است.

مشخصات

مشخصاتNaturehike 3-person tent model NH18Z033-P

رنگ

نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از نگارشاپ خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

قیمت محصول:
تومان ۸,۸۹۲,۰۰۰