بیل آفرودی و کمپینگ GREENSWORD

بیل آفرودی و کمپینگ

دسته: 0 از 5 برند: متفرقه
حداکثر تا 3 روز تحویل داده می شود.
خرید محصول بیل آفرودی و کمپینگ GREENSWORD

قیمت: تومان ۷۵۰,۰۰۰

از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟
معرفی کوتاه

بیل آفرودی و کمپینگ GREENSWORD

جنس تیغه فلزی ضخیم
جنس دسته چوبی
جنس دستگیره پلاستیک
وزن 924 گرم
طول بیل 68 سانتی متر
کاربرد آفرود / کمپینگ / باغبانی
توضیحات

وقتی قرار است با خودرو به طبیعت سفر کنیم حتما باید منتظر اتفاقات غیر منتظره هم باشیم مثلا ماشین در گل یا شن گیر کند و نیاز به جابجا کردن خاک داشته باشیم و یا در یک برنامه کمپینگ نیاز به حفر یک چاله داشته باشیم در چنین حالتی داشتن یک بیل , مناسب ترین ابزار ممکن برای حل مشکل است . بیل GREENSWORD دقیقا برای این کار طراحی شده است اولین مزیت این مدل ابعاد آن است که با طول 68 سانتی متر قابلیت حمل آسانی دارد و همچنین وزن سبکی هم دارد . دومین مزیت آن کیفیت ساخت بالا برای انجام کارهای سنگین است , تیغه این بیل از ورق فلزی ضخیم تشکیل شده و نوک آن به گونه ای طراحی شده که به خوبی در زمین فرو می رود و کار حفاری را ساده تر می کند در کناره های تیغه هم جا برای فشار با پا وجود دارد .

دسته این بیل تقریبا تا نیمه از همان فلز و به صورت یکپارچه با تیغه ساخته شده است که در افزایش دوام دسته بسیار موثر است , مابقی آن نیز از چوب تشکیل شده و در قسمت انتهایی آن یک دستگیره پلاستیکی تعبیه شده است . این بیل علاوه بر سفرهای آفرودی و کمپینگ , در باغبانی هم قابل استفاده بوده و برای کارهای باغبانی در فضاهای کوچک بسیار مناسب و کاربردی است .

توجه : به دلیل فلزی بودن این بیل ها و داشتن لبه های تیز , وجود خط و خش بر روی تیغه بیل و دسته و دستگیره در اثر حمل و نقل امری اجتناب ناپذیر است .

نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از نگارشاپ خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

قیمت محصول:
تومان ۷۵۰,۰۰۰