سرپیک شعله افکن مدل Twin Brazing Flame

دسته: 0 از 5 برند: متفرقه
حداکثر تا 3 روز تحویل داده می شود.
خرید محصول سرپیک شعله افکن مدل Twin Brazing Flame

قیمت: تومان ۳۹۹,۰۰۰

از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟
توضیحات

.سرپیک مشعل گازی و شعله افکن مدل KT-2108 اهل سفر و طبیعت گردی و یا حتی انجام امور فنی باشید حتما برای شما پیش آمده که برای برپا کردن آتش در طبیعت و فضای باز یا برخی امور فنی نیاز به شعله قوی و قابل کنترل داشته باشید. سرپیک مشعل گازی و شعله افکن مدل KT-2108 وسیله مناسبی برای رفع این نیاز شماست. کار با این محصول که به سادگی روی کپسول‌های گاز خانگی موجود در بازار سوار میشود بسیار ساده بوده و قابلیت ایجاد شعله گاز قوی ،قابل کنترل و بسیار کاربردی دارد. این محصول دارای پیچ تنظیم حالت شعله می‌باشد که این امکان را فراهم می‌کند تا کاربر بتواند شعله را به صورت دلخواه بر روی نقطه مورد نظر متمرکز نماید‌ و دمای شعله را تا 1300 درجه سانتیگراد افزایش دهد. این شعله افکن که در آشپزخانه ‌،مسافرت و کارهای گوناگون دارای کاربری فراوان است دارای یک فندک نیز میباشد تا به راحتی کاربری آن بی افزاید. از این محصول میتوان برای تزئین غذا ، ذوب کردن پنیر پیتزا و طلائی کردن آن ، خشک کردن میوه و سبزیجات ، کمپینگ ، جوش کاری، کشاورزی و باغداری… استفاده کرد و نیز با 2 دقیقه پیش گرمایش میتوانید از آن در هر زاویه ی دلخواهی استفاده نمایید،عملکرد سیستم جرقه زنی خودرو و اندازه آتش قابل تنظیم فراهم می کند،طولانی مدت عملکرد احتراق، آتش اندازه بزرگ می توانید به مدت 2 ساعت، آتش اندازه کوچک برای 4-6 ساعت استفاده به صورت ممتد و مداوم داشته باشید

 

 

نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از نگارشاپ خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

قیمت محصول:
تومان ۳۹۹,۰۰۰